I'm on the edge of breaking down and no one's there to save me.

En vän sa till mig, "gör som jag, jag skiter i allting, jag bara kör! Palla bry sig om vännerna finns kvar eller inte, alltså faktiskt, kanske låter egoistiskt. Man kan inte stanna för vännernas skull."

Det är sant och så rätt. Vad finns det här, som inte finns någon annanstans? Och människorna i den här staden är katastrof. Alla är av samma skrot och korn, ingen är bättre än någon annan.


Och av den anledningen, gör jag det här. Det här är min chans och jag måste ta den nu. Känns fantastiskt att veta att några få av mina underbara vänner är så glada för min skull och har redan sagt att de skulle komma och hälsa på. Medans när jag berättat för andra säger de bara, "jaha.. kul.." Ja, ibland får man verkligen reda på vem som är ens riktiga vänner och vilka som verkligen bryr sig.


Kommentarer
Postat av: Challe

Det var det jag som sa, och jag håller fast vid de! Sitter för övrigt i nya huset i Norge nu! Lycka till. Puss

2010-11-03 @ 00:19:22
URL: http://sophiabush.devote.se
Postat av: mamma

Yo go Girl..

Kan bli hur bra som helst.. och om det visar sig att vara rätt för dig i helgen... så lovar jag att du kommer ha måååååånga besök när sommaren kommer. Mesta/bästa stället att vara på under sommarhalvåret.

Och om det visar sig i helgen att det inte är stället för dig.. så har du iallafall gjort det. Personlig utveckling..

Glad för din skull, spännande.

2010-11-03 @ 08:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0