Sometimes all you need is one.

fredags blev det både afterwork på blue moon bar samt kommunfesten för fulla muggar. en annan skulle upp och jobba på lördagmorgon så på ett sätt var man glad att festen började vid fyra och slutade vid tolv (; haha.

lördag och söndag har bestått av jobb, min sista helg på mitt jobb och det känns skönt. imorgon är jag ledig, vilket betyder att jag måste ta tag i tusen saker, ringa fastighetsskötaren och kolla upp med en nyckel och kolla upp med hyreskontraktet samt ringa åklagaren om rättegången. Börja ännu en gång packa ner mitt liv i kartonger som jag nyss packade upp..



If you love something, let it go.
Och det är precis det jag har gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0