We're smiling but we're close tears, even after all these years. We just now got the feeling that we're meeting for the first time.

Intog ishallen ihop med Malle för att se HC Liljan, få och ge uppdateringar om det mesta. Fick även släppa lite hemligheter som tydligen var helt oväntade, för min del var det rätt kul. Söndagsmys med hockeymys - mys av bästa sort. Har frusit hela dagen och nu väl hemma, fryser jag om kroppen med kokar i huvudet och om kinderna. Börjar kanske bli sjuk? Blåste massvis ute i Sandhamn så jag har även fått mig en liten förkylning :/

Tjurig på , mest allmänt för inte visat intresse och sen svartsjuka. Men kanske är det bra också. Fast de verkar inte leda någon vart, så snart ger jag upp. Nu har jag faktiskt suttit och fyllt huvudet med yttligare information och hoppas att de kommer stanna där. Har alldeles för mycket att tänka på. Imorgon gäller det och det är bäst att vakna på rätt sida och bara le, peppa mig själv och tänka tanken Charlotte en gång gav mig, "you can do this!"


Logga ut, kolla klart på Beck och sova.
Sleep tight my friend.


Kommentarer
Postat av: Malin Lindberg

Tro inte dina avslöjanden är över än, nästa vecka väntar jag på ett till!

2010-11-08 @ 12:07:51
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0