162 stjärnor i timmen - inte illa!

Gnällde igår och tyckte att jag hade för mycket bollar i luften. Ställde mig frågan idag om man verkligen kan ha det? Jag menar, njut istället och le för att du är i den här situationen. Ja, så det är det jag tänker. Bara le och vara glad. Måste ta tag i de små jobbiga delarna, som är över snabbt bara jag tar tag i det, för i slutändan är jag mer än lycklig. Så även det ska jag göra nu :)


Ska även låna min syssling någon dag och mysa med honom. Han ger en värme långt in i själen, tänk att någon så liten kan få en att må så bra :) Lilla Alexander. Saknar även min Moster och skulle gärna vilja träffa min lilla kusin Izzy francis Fox. (Ja, han heter faktiskt så! Cool unge!)  Men det blir så svårt då dom bor i Skottland :/


Alexander Panagiotis :) min halvgreek syssling. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Malin

Precis som jag sa, du måste börja plocka ner en boll i taget. Jag menar, till slut blir du ju trött i armarna och snurrig i huvudet att du kommer tappa alla samtidigt.

2010-10-20 @ 10:19:40
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0