And when you smile, the whole world stops and stare for a while. Cauze' you are amazing, just the way you are.

Jag hatar blogg.se. Skrivit ett roligt och innehålls rikt inlägg. Går ej att publicera och blir bara utloggad.


Älskar dock att jag besällt en Iphone 4 idag plus att jag umgåtts med isabella nästan hela dagen med att lunchat, fått/tagit råd, pratat av sig om allt och skvallrat. Mellan varven har jag hunnit med att jobba, även övertid.


Jag tänker på dig!



SPEAK UP!
Jag svalde "min stolthet" och blev vuxen. Jag och Nattis har inte riktigt gillat varandra och enbart an en anledning. Sen har vi har inte känt varandra, så vi sköt "anledningen" åt sidan och tog tag i det istället. Folk har suckat bakom våra ryggar och tyckt att jag varit falsk. Nattis vet, lika väl som jag att vi båda kollat snett på varandra & knuffats på Joar. MEN, istället för att hålla på, pratade vi och ja, vi blev vänner. (Och nu kommer jag kanske få mig själv att låta elak & självgod.) Men dock så trodde jag aldrig om mig själv att jag skulle kunna "ta tag i det." Stryka ett streck och gå vidare. Men i dagens läge är jag glad att jag gjorde det, för Nattis är så rolig att umgås med, alltid ett leende på läpparna & riktigt omtänksam. Och det är såna personer jag behöver omkring mig. TYDLIGEN, behövde jag förklara mig.



Puss på Nattis! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0