Baby tonight, DJ's gonna make us falling in love again.

Jag hör brandkårens tutande att det går ett larm. En minut senare hör man sirenerna på brandbilarna, fast jag har vänt mig nu, jag valde liksom att bo här! (:

nu känns de i hela kroppen att jag tagit mig en lång runda med både löp och gång. Genom vattenparken blev det löp, med tanke på att jag känner mig urlöjligt att springa där det åker bilar, så där blev det promenad som sagt. Skönt. Nu väntas en kväll med jobb, sen en till och på onsdag är jag ledig. Jag älskar onsdagar. Min onsdag ska jag fylla med tvättstuga och hockeymatch, hejaheja!


Om du älskar någon, släpp den fri.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ida, du har sett den. Förutom att det var inslängt massa skit där då. Och nu har jag röjt upp och slängt ut mini garderoben som stog där inne och tog plats. Så nu kan man gå in i den igen, och få rum med alla kläder och skor o så.

2010-10-11 @ 19:45:34
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/
Postat av: Tösens ☆ Mamma

Tack så mycket för kommentaren :)

2010-10-12 @ 10:21:44
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0