Ett ljus. Ett mörker. En värld där imellan.

Skönt att ännu en helg är över. Och speciellt denna. En helg full av enbart jobb & jobbiga stunder.
Blickar mot en ny vecka. Nya tag. Startar veckan med en ledig dag, välförtjänt då jag i stort sätt jobbat två veckor i sträck. Tänkte uträtta lite ärenden imorgon, ta tag i lite saker då jag inte orkade förra veckan.

Har även bevisat för mina kära släktingar att jag kan fylla mina helger med annat än alkoholhaltiga drycker. De dom trodde var omöjligt. Andra helgen i rad, denna helg heeelt utan problem. Kan säga att det var länge sen man sov mer än 9 timmar en lördag natt och sen fick vakna pigg, fräsch & inte ångestfylld dagen efter. Ett stort plus. Sen börjar jag bli bra på det här med att inte dricka. Folk stinker ju sprit och hur attraktivt är det?


Berättade jag att jag krockade/blev påkörd i torsdags också? Typiskt.


Jag gillar mitt ESK. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0