Everytime i try to fly, i fall. Without my wings i feel so small. I guess i need you baby.

Mormor & Stig kommer ner tills nästa helg och firar min kusin som fyller 18. Så fick jag nyss ett samtal ifrån mormor då hon frågade vad vi ville ha för mat och såvidare då vi barnbarn älskar stigs mat! Sen så skulle vi även få storhandla på deras bekostnad när de kom ner. Och eftersom att jag inte handlar så mycket eftersom att jag alltid äter mellis och mat på jobbet så säger mormor "Ja, men du kan ju handla groggvirke och såna saker." Haha, hon är lite rolig ibland. Som om det är de ända jag gör, dricker grogg?


nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på malin, min mage skriker efter lunch. måste hämta upp alla torra kläder också från tvättstugan, vilket jag drar mig på. Jag hatar våran källare, riktigt jävla otäck. Som om den är hämtad ur en skräckfilm.



Malin, du är inte min vän längre. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0