Glada nyheter, det gillar vi!

Imorse efter min promenad var det bara till att göra det jag fruktat över länge. Men gick därifrån med glada besked. En tyngd har släppts från mina axlar och nu behöver jag inte tänka på det nå mer på ett tag! (:

jobbade över ikväll, ändå fick man en massa skit. tjuriga gubb-jävel. Och inte får man säga något tillbaka heller utan det är bara stänga av, låtsas som ingenting och bara le. Åkte och stor handlade med isabella efter jobbet, tjejsnackade och satte mig o betalade lite räkningar, tänka sig att det inte gör lika ont att betala räkningar längre. Har även fått hem mitt avtal om min iphone & mitt abonemang (Y)


dags att sova, imorgon är jag ledig! En av mina få lediga dagar på hela den här månaden, härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0