Han ser gammal ut. Shit, jag skäms.

medans alla gnäller på facebook hur dåligt de mår, vilken ångest dom har och de roligaste, gnäller hur tråkigt de har på joar, sitter jag bara & ler så nöjd över att jag varken druckigt en droppe eller gått ut den här helgen. Själv har jag gått och lagt mig tidigt för att sen upp och jobba. Tagit lite vuxen poäng med andra ord.

Klockan är halv nio och jag är skit trött. Var till coop efter jobbet för att handla lite att äta, så de ska jag göra nu, diska sen sova tidigt. Imorgon väntas ett träningspass svintidigt och sen jobb. Måndag, ny vecka. Nya tag. Jag gillar det inte, men vad ska man göra? Man kan inte älska allt här i livet. MEN, positiva tankar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0