I still don't know what you've done with me, a grown-up woman should never fall so easily.

jag har verkligen gjort succé i helgen, så illa att tankar om att säga upp mig och stänga in mig en längre tid inte skulle vara helt fel, ironi åh andra sidan men iallafall..

idag känns det att man festat för hårt i två dagar, fredagen var de bästa på länge medans gårdagen hade jag kunna skippat hel., hela kvällen var värdelös, nästan på alla sätt och vis.




fegt, dumt och onödigt,
det händer aldrig någonsin igen.


Kommentarer
Postat av: Evee

Idaaa, hur tar man bort det där "markstrecket" under texterna i menyn? Fattar du vilka jag menar? :)

2010-10-03 @ 22:43:41
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0