Jag tycker om Polisen, iallafall 8 fall av 10 möjliga.

haft en fantastisk dag i västerås med min farmor som tyckte att jag var värd en lunch och en vinter jacka, man tackar man tackar. blev jobb på eftermiddagen/kvällen.

fredag, hemma. Nykter. värdelöst, svar ja. Men det blev en sväng att träffa min käre syssling robin & efter det gjorde jag dagens goda gärning. Låg en kvinna i några buskar och stank sprit och skrek, så jag ringde polisen. Dock måste någon annan också ringt eftersom de kom rätt snabbt. Polisen tackade glatt, tror de mest var glada över att ha något att göra den här tiden på kvällen haha (: de roliga i det hela var att de var min chef's svärson som kom (ja, alltså han är Polis.), han såg rätt förvånad över att se mig nykter i mjukiskläder på väg hem tidigt en fredagkväll. Det är kul att förvåna människor!


Sista av idol nu, sen soova. Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0