Kusinen som säger att hon hatar joar men ändå är där två gånger i veckan men jag älskar dig ändå ♥ / Sebasian Ericsson.

jag har världens bästa storebror och världens bästa kusiner!

kvällsdejt med isabella igår, välbehövligt att få ut allt. Det blev en sen kväll, men det var värt det.

idag ösregnar det, menar ni allvar att jag ska behöva gå i spöregnet till jobbet för att sen se ut som en slickad katt i 6 timmar? :( fast man kanske ska rätta sig efter ordspråket "de finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder"..


Nu vill jag ha måndag! På måndag finns det ingen återvädo, nu jävlar kör vi!
Och, sen är det också 7 nyktra veckor som väntar, yeeey! Festa i december någon? Haha. Wish me luch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0