Mamma fick en son, som är krigare i grunden. Ljusen är tända, för dom som har lämnat.

tack för idag min vän.
det är bland de jobbigaste jag gjort, jag vill aldrig mer vara med om att begrava en vän på det här sättet. tårarna har runnit hela dagen och många fler dagar kommer det bli. Nu är jag tom på ord, jag har försökt säga så mycket men inte kan. Jag lovar att komma och hälsa på dig så snart jag bara kan. tack för ett vackert farväl idag, såg du mina blommor förresten? inte alls som alla andras. Jag ville stå ut, med tre stora rosa liljor, för dom är unika, precis som du var.




Kommentarer
Postat av: Agneta

Tack. Jag har ett sådant behov av att se att Jonny inte är bortglömd. Att det är fler som såg hur fin min älskade son var. <3

2010-10-18 @ 18:44:24
URL: http://saknadejonny.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0