Man har hela tiden snubblar på gränsen, hela tiden har det fattas något. Och hur nöjd blir man inte, när den lilla och sista pusselbiten faller på plats?

Man får faktiskt mycket gjort, om man går upp i tid och gör det men ska istället för allt annat. Pappa och min farbror hämtade upp mig på förmiddagen för att åka och inhandla det som skulles för att få ordning på det sista. På mitt nya projekt! Och nu är allt klart. Bara vänta på att ramarna ska torka som jag målat om, så jag kan sätta dit foton och upp på väggen sen :)

Har även hunnit med att dammsuga (tack pappa som lagade min dammsugare!!) & även skurat alla golv. Gjort rent på bänkar & bord, samt badrum. Även piffat kläderna lite tills lördag. Känner mig duktig och kanske sjuk? hahah. Dags för lunch och en dusch innan jag far vidare till jobbet. Och ikväll ska jag träffa Kim ♥


Ha en super fredag! :)
Och vet ni vad? Nästa fredag kan även jag säga "Äntligen helg!". Första lediga helgen på 6 veckor. Skön-t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0