Soulmate - Kanske inte alltid är någon, utan något.

Satt och fumla runt på internet och hamnade på arbetsförmedlingens hemsida, det slutade med att jag skickat iväg massa jobb ansökningar. Och inget ligger ens i närheten av Enköping. Alla säger ju att "det är lättare att få ett jobb, när man redan har ett". Känner mig på något sätt redo, det var jag inte förra året. Jag har även pratat om grekland hit & dit men aldrig slagit tag i saken. För att jag har varit feg, osäker & rädd, rädd att lämna det liv man har här. MEN, det liv som finns här är botten och det kan man alltid komma tillbaka till. Man kan alltid komma hem.


Vi är unga. Vad finns det här, som inte finns någon annanstans?


Jag saknar dig, ses snart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0