That crazy chick don't know who she's messing with. Look in her eyes, she's mentally undressing him.

promenad & lite ärenden uträttade jag tidigt imorse åkte sen med isabella och kollade efter kläder tills lördag (: lunchade och tog en vända på stan med maggan, har även klippt mig idag (: Och efter klockan fem får jag hämta ut mina beställda saker från buttricks, så då har jag något att pyssla med innan den stora förändringen som sker ikväll, hoppas jag inte svimmar!


sen får jag se om jag åker ner till hallen och glor på matchen. ska höra om nattis är sugen på att följa med ner, hehe. Hockey b-rudar är vi allihoppa! Nu ska jag städa och plocka iordning.

Smell you later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för förändring :)?!

2010-10-27 @ 22:15:26
URL: http://maliiinforsberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0