Tillit är någonting man måste jobba för, betalningen sker inte i pengar och du kan heller inte köpa den.

Gjort ärenden på stan med Malle & kom nu på att jag glömt handlat "vitt" smink tills lördag. Får ordna det imorgon. Har även köpt mina första julklappar, en till mamma och en till pappa. Lika bra att börja i tid.

Hoppas att mina grejer från buttricks kommer imorgon eller på torsdag också, så jag vet att jag har allt. Nu har jag kläder, höga skor, delar av sminket, hår & nålar. Jag vill ha lördag nu. Vill fixa och dona. Men ikväll ordnar jag drickat för helgen. Ni vet slush? Man gör som dom, med kokat te, lättdryck & med sprit som man fryser in. Tar sen en skopa och blandar sen ut med sprite eller någon annan läsk man tycker om. Galet gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0