underbart med snö!

när jag vaknade, låg det snö på marken. Och trotts solens strålar ligger den kvar, helt fantastiskt! :)

blev lunch på wickmans och fika på magnefik med maggan idag, hade alldeles för mycket att prata om & mycket skvaller, har saknat henne! Och snart ska vi ses igen. På onsdag blir det till med en förändring också, hoppas att jag inte svimmar!


Tagit nya ideér under mina vingar och kanske ska inta ett nytt äventyr. Ska kolla vad mina kära chefer säger idag när jag pratar med dom om den ena saken, hoppas att dom är öppna och tycker att de skulle vara kul. 11-14 november kommer bli galet isåfall :) hoppashoppas för de båda! yeey. Med Maggan i bilden kan allt hända.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0