What can I say what can I do? This is who I am and I'm hurting you. No matter how strong my feelings are.

Min helt underbara lediga måndag började med att jag gjorde iordning lite i lägenheten, funkar inte att ha datorn kopplad till tvn och sitta där framför som ett fån då jag inte har trådlöst tangentbord samt mus. Så det blev helt enkelt till att ta ner mitt fula databord ner från vinden, dags att inskaffa bärbar dator känner jag.

Blev en promenad efter det och Jonny fanns i tankarna, så upp på kyrkogården och kolla om blommorna lagts ut. De såg inte alla färgglada och var inte alls vackra längre, hösten har dagit dess liv. Som mycket annat gjorde med ditt. Gick för att sen luncha med tjejerna på jobbet som jag träffat allt för sällan. Blev långlunch, sådär till straxt över fem. Vi har planerat in halloweenfest nu får se om det blir av, skulle bli mer än superkul. Tjejrna skulle börja stänga, så jag gick och köpte med mig kvällsmat plus ny bakat bröd :)



Dags för dagens andra promenad, behöver gå ut. Få luft och bara vara. Och innan det blir allt för mörkt. Sen hockey, vilken nörd man blivit. Hemlängtan, så det blir duscha och krya ner i sängen till Paradise Hotel (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0