You can se my heart.

dags för lunch, en dusch och möta upp maggan, för att hämta upp de sista tills lördag. Sen är jag redo att ta halloween under mina vingar! Jag måste även få tag på pappa, som ska komma och sätta upp en hylla, efter att ha gjort om i lägenheten blev hallen plötsligt mycket större & rymligare (Y) ikväll blir det jobb, sen städa klart resten av lägenheten, eller mest plocka det sista (:


imorgon kommer kanske kim till enköping och hur fantastiskt är inte det? min bästa som jag saknar så ♥ håller tummarna!

-
ibland måste man ta tag i saker istället för att skjuta det åt sidan, säga vad man har på hjärtat istället för att låtsas som ingenting. trodde dock aldrig att jag skulle få de svar jag fick & det känns skönt. Men det kommer krävas mycket innan den tilliten finns där, för det är något man måste förtjäna. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0