Förmodligen kommer vi att glida isär, du & jag, jag & sommaren i våran skitiga värld.

Håll för munnen när ni hostar och nyser, inte bara för att inte smitta andra utan för att det är ofräscht att alla baciller bara flyter ur näsa och mun på er! Tack att ni smittat mig ännu en gång, era ofräschingar!!




Egentligen skulle jag bara vilja krypa ner i soffan framför en bra film, med massa gott! Men istället måste jag göra mig iordning för att sen åka och jobba, ska inte klaga, man ska vara glad att man har ett jobb trotts att det svider att veta att man bara är ledig 5 dagar hela oktober!!


Kommentarer
Postat av: Malle

PAX FÖR ATT JAG HAR SMITTAT DIG MEST! ETTA! SHOTGUN!

2010-09-27 @ 14:56:53
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0