Imorse var jag nykter(?) men nu börjar det faktiskt ordna upp sig.

Efter en toppen utekväll igår som innehöll det bästa av de bästa så mår man idag som man förtjänar. ÄNDÅ vaknade jag runt åtta för att ligga och dra mig tills det var dags för västerås.

Ny galleria hade invigning, så vi gick lös. Ett par skor, tre tröjor, köksgrejer, present till bror och lite annat pyssel senare vågar man knappt kolla på kontot, men vi skippar det bekymret, för imorgon kommer det ändå nya.


väl hemma tog jag tag i alla rena kläder, hängde in och vek. Städat lägenheten, satt dit "kakel", hängt upp tavlor och donat. vart fick jag ork ifrån? nu blir det dusch och en bra film i väntan på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0