Is this the way it's meant to be? Only dreaming that you'r missing me?

Kluven. Frussen. Fundersam. Trött. Irriterad. Sötsugen. Rastlös.
- kärt barn har många känslor.

Hur länge ska man orka vara tyst? När man egentligen vill skrika till hela världen vad som pågår. Man nekar det hellre och är tyst. Låter andra föra sin egna talan, trotts att jag hoppades på att vi var för vuxna för det. Ska man tänka med hjärnan eller med hjärtat? Det här är anledningen till att jag får två år sen lovade mig själv, att aldrig (iallafall inom de närmsta tio åren) låta mig själv hamna i den här fällan, att slippa känna såhär. Kommer grubbla länge och i slutändan blir det förmodligen inte bra iallafall!




jag hoppades på det, men inte den här gången, jag klarar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0