Kryptiskt huh? ;)

Läste på facebook en tjej som skrivit ut på sin status massa och sen i slutet stod det, "Tycker folk ska passa sig för vad dom säger som mig"

det fick mig att tänka efter för en sekund. Det finns dom som gärna sitter och kastar massa skit på mig och hittar gärna på/säger en massa saker vidare. Men borde inte vissa tänka ett steg längre? Glöm inte, vad ni en gång berättat för mig och vad jag egentligen vet, innan ni berättar saker. Och kan du/ni verkligen bli sura på mig för det jag gjort? När jag inte är den enda OCH att folk fått sin hämnd? Som sagt, bara en liten tanke sådär :)
-




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fastnade på dehär inlägget och nu förstod jag varför. Tack

2010-09-11 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0