1,2,3,4 - Jag är en partymyra!

Att få gå och lägga sig tidigt igår var tanken, mysa framför tvn och äta nå gott, typ. Tanken var god men ändrades alldeles för snabbt då det börjades pratas om fest, sög till i alkoholtarmen och kände att jag var rätt less på mitt tråkiga jag. Så jag sved om och gjorde mig iordning med mina sambos, när Henrik kom blev det skumpa och jäger, härlig blandning (Y)

På seglarn blev det Gossip av högsta grad, jag och henrik bara njöt (: haha. Hade en helt okej kväll och såg framemot att gå hem och sova. Då min käre vän Hanna fick för sig den briljanta idén, vi har efterfest! yeeeeeey .. blev inget röj utan mer "lite smått chill" som Mattias säger. Dock pågick det långt in på små timmarna och jag o Hanna insåg att vi började straxt jobba, jag gjorde ett tappert försök att sova vid sex men gick snart upp igen och gick till jobbet vid sju. Och idag känns det i varje kroppsdel. Chockad över dock att jag varit så pigg under dagen på jobbet och allt har gått helt okej fast det varit massor att göra.


Nu står min sambo och lagar mat, helt underbart att slippa. Sen blir det film och sova tidigt, kommer nog sova som en klubbad säl inatt, för herregud vad jävla trött jag är efter att ha varit vaken i snart 38 timmar och av dom jobbat två pass och festat alldeles för länge, det är svårt att ligga på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0