Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat.

igår blev det vårstädning på hög nivå, vi har haft ett stort utrymme med bara skit som funnits i huset och nu skulle det ut. Vi rensade och gjorde det jätte fint, möblerat om och hade oss. Therese var väl den som fick mig och Hanna att inse att det var dags att göra något! Efter vi varit duktiga unnade vi oss ett glas vin i solen hos Tobbe, riktigt mysigt! Skulle lirat fotboll också, men orkade inte plus att magen började kurra. Så jag gick hem och började med maten tills min andra sambo, Emilia kom hem. Kände mig som en riktig hemmafru, vuxenpoäng till mig där!

Ringde sen och väckte Sabina för jag var sugen på att spela kort, sjukt länge sen. Tecken och slå, och jag & Millan är oslagbara! Skrattade så att tårarna rann (Y)


Emilia drog idag till stan och Hanna har flyttat till familjens sommarhus,
vilket betyder att jag är home alone tills torsdag. Känns obra. Skönt att vara hemma själv ibland i lugn och ro, men att vara heeelt solo är inte min grej. Inte här ute iallafall. Fast idag kanske det var bra, då humöret sjönk till noll när jag kom innanför dörren!


Dags för mat, PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0