det här kommer jag leva på länge.

Fikade med Ida, Hanna & Camilla uppe på seglarn när Anders kommer förbi och berättar att en tjej ifrån konferansgruppen som var hos oss idag bloggar. Och hon hade bloggat om oss.

"Men - kanske det som har störst effekt på mig är medarbetarna! Alla - med ett undantag - hälsar glatt o trevligt som om vi är kompisar. Det finns en vilja att hjälpa till, att underlätta för mig och att ge mig som kund det lilla extra. Allt från tjejerna i frukosten till den jag skulle utmäna som hotellets medarbetare (av dom jag träffade) - hon som städade i trappan i morse! WOW säger jag bara!"


Tänk att en sånn liten sak, kan göra en så fruktansvärt glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0