En hårfärg som borde vara förbjuden.

Precis den jag har just nu, sönderblonderat / orange med kritvit hårbotten - den borde vara förbjuden.
Tur är väl den att jag inte försöker bli blond, utan bara ta bort min röda hårfärg för att sen bli brunhårig igen :) Jobbigt att hålla efter en röd hårfärg när man inte har tillgång till varken hårfärg eller frisör, men så är det när man lever ö-liv!

En annan sak är att jag håller på och töjer mina öron, äntligen! Och jag har kommit förbi 3mm redan på två dagar, gissa om jag kämpar. Ska dock stanna på 5 mm så jag är nog där inom två veckor och då ska en tunnel med diamanter på i, yeey! :) Jag har töjning upp till 8 mm men det kanske är lite vä(l?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0