Lite mer Mmm i livet.

kvällen fortsatte med att vi pumpade Stamp on the ground och fortsatte med ölspel innan vi (jag) efter mycket om och men faktiskt följde med ner till seglarn, tappade suget under kvällen och ville egentligen bara gå och sova. Men följde med och det bästa under kvällen var när jag & stefan soppade banan på biljard, jag var tydligen en riktig hejjare på det där (Y) fast mina motståndare säger att det var stefan som var den som "vann". Taskigt.

tanken var att jag skulle åka hem idag, vill av så många anledningar, tills SJ fick för sig att strula till allt som vanligt, tågen går inte alls som de ska mot mitt håll, så det är lika bra att stanna här så jag blir helt fast i stockholm. Jag åker trotts allt om 11 dagar så jag kanske kan stå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0