Lyssnar på Erik Linder och hör hur regnet smattrar på fönstrena.

imorse var det strålande sol och jag var säker på att de skulle hålla i sig, mest så jag kunde flirta med Adam om att vi skulle åka vattenskoter och sen ta en öl på ute serveringen, det kunde jag fet glömma för nu ösregnar det :( istället ska jag ta och städa undan och diska, så det kanske var lika bra att det inte blev något (ellleeeeerrr??) för ikväll blir det tjejmiddag och sen festande, me like! :)


Tack Charlotte,
för att du är så klok & vis men mest för att du är min vän! ♥


-
I don't care if the whole club is dead because the party is in my head.


Kommentarer
Postat av: challe

I love u darling. Håll huvudet høgt! Du vet vad jag har lært dig. :)<3

2011-04-12 @ 12:41:45
URL: http://sophiabush.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0