min nya träningskompis Easton.

Rött - blond - brunt - im done, mitt hår är äntligen färdigt men mår ännu inte bra, men de löser sig!


att vakna lite efter sju när man är ledig känns sådär, men hurtig som man är var det lika bra att ta tag i träningen på en gång så det blev en lång promenad med Easton. Sen frukost med mamma och pappa innan vi satte igång och gjorde iordning håret igen. Var och hämtade upp storebror efter jobbet och sen vidare hem till honom för att hämta fotbollsskor och andra diverse saker. Och sen blev det en springtur med Easton i vattenparken / fanna :)

det ska faktiskt bli rutiner på träning med easton, samt att jag slagit lite vad med min käre far. Han har tydligen inte alls stora förhoppningar och "tro" på vad jag "klarar av och inte", haha. Pappa tror heller inte att jag överlever fredagen, då jag har fotbollsmatch. Men det visar sig nog (: haha!


Saknar redan mina Sandhamn's pärlor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0