Skratt och skräck.

Eftersom att persiennerna i mitt sovrum inte gör någon nytta, monterade jag upp en filt för fönstret inatt eftersom att jag inte ville bli väckt av solen innan 13.00. Jag hade bestämt mig för att sova ut! Men man ska passa sig för vad man önskar, jag vaknade självmant straxt efter tio och ingen sol syns till, utan nu är det bara gråmulet och fuktigt ute, skit tråkigt. Men jag ska ändå spendera eftermiddagen & kvällen på jobbet, så egentligen är det sak samma. Nu har jag suttit och glott på gårdagens avsnitt av big brother och jag har skrattat högt för mig själv, men jag måste erkänna att det suger att inte ha kanal elva :/ tur att man kan kolla på nätet iallafall, oscar räddade mig där!

imorgon eller på söndag kommer hanna hem och då ska vi mysa med godis och film, har inte sett henne på snart tre veckor! Och idag kommer fina louise ut till ön också, som jag saknat så! :) ♥


en dusch, lunch sen jobb 14-24, smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0