världens bästa tjejer!

efter jobbet idag kom jag hem till ett nystädat hus och Hanna hade till och med bakat chokladkaka, vilket lyx! Vi myste ute på altanen med filtar, tända ljus och musik. Tycker att sommaren ska komma fortare nu, har så mycket att se fram emot :)

nyhet är väl att jag kommer hem den 21 april, har nämligen sagt upp mig här ute. MEN kommer att jobba här ute hela sommaren ändå vilket jag ser framemot. Ska bli riktigt skönt att komma hem lite och vara hemma hela maj men känner mig sjukt taggad inför sommaren och vill att det ska bli sommar imorgon och att allt ska dra igång!


på fredag åker jag och hanna in till stan för att gå lös på systembolaget, om man inte fortfarande kan beställa på Westerbergs, ska kolla upp det där, hihi! jag är ledig denna helg och tänkte att jag skulle lura mina sambos att gå all in, fast det gör dom nog i slutändan självmant :)


Ps. Jag har världens bästa sambos ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0