Ett meningslöst inlägg lite senare ..

Eftersom att det är tomt hur här hemma (kors i taket då det annars fan är fullt hus med 6 b-rudar!!) så sitter jag och skrattar för mig själv, då Mika och jag sitter och pratar om blommor och bin, då han berättar att han blivit uppläxad av en tjej att han använder för mycket tunga när han kysstes. En dödsallvarlig tjej och en skrattade Mika, själv skrattar jag så tårarna rinner .. Kan ju bara betyda att mitt liv är rätt innehållslöst och tråkigt för tillfället(?)




Nu ska Ove få mig att skratta,
fast jag redan sett det här avsnittet av Solsidan.

Kommentarer
Postat av: Mika

Hahhaha ja de va mig en rolig upplevelse :D

2011-02-22 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0