Glädje är, att inse att man kommit över människor man inte trodde man hade kommit över.

Att man inte längre tänker på personen/personerna, att man inte längre väntar på ett sms, att man slutat sakna. Och det bästa, när man kommer på sig sjäv att, 'honom/henne hade jag glömt bort.' människor man för bara en stund sen trodde att man aldrig skulle sluta tänka på, såna som det bara gjorde ont att sakna när det inte var ömsesidigt. Och se hur bra saker och ting blir, när man ersätter det dåliga med det goda. Inte längre har jag något eller någon i mitt liv som bara tar energi, utan en massa som ger energi till tusen och jag är så tacksam för det. Någon har lärt mig, att vissa saker är inte värt att lägga ner tid på och jag har verkligen insett fakta, vad som betyder något och inte. Vissa saker måste man bara skaka av sig, som dåliga människor, kommentarer, blickar. Och inte alltid bry sig eller ta åt sig. För det finns faktiskt dom som bryr sig om en, på riktigt. Och som inte tänker behandla dig som en leksak.

länge sen jag kände mig så lättad och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0