A man is only as sick as he's secrets.

Woopwoop, igår blev jag en personlig almanacka rikare helt klart värt 300 för den då jag haft en de senaste två åren och är helnöjd :) älskar att man får designa den helt själv, precis som man vill ha den både invändigt och utvändigt.

vårkänslor! jag är ledig, solen lyser och man kan inte låta bli att le, lite solljus gör en gott! Och det kom inte mer passade, man får hur mycket energi so helst och jag vill bara ut och springa, DOCK får det bli promenad på bandet, då det inte finns så många ställen att gå på här plus att det är så halt att man kommer säkert dra omkull och göra sig illa och det är jag hellre utan!


sambon är på jobbet och jag drar till gymmet, (först ska jag uppdatera min iphone med ny musik) imorgon kommer gabby och louise, äntligen komplett!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0