"Alla heter Glenn, alla heter Glenn .. Alla heter Glenn i Göteborg!"

jobb idag 11-19.30 och imorgon kör vi dubbelpass först 05.30-14 i kombi sen 16.30-20.00 i badtunnorna :) kanske slänger in en träning där i mellan, duktiga och hurtiga jag! Efter jobbet blir det middag med fröken Persson, som även kanske följer med mig till Enköping och festar om någon helg, sjuuuukt kul!


nu ska jag slänga i mig något att äta sen sova tidigt, orkar inte hålla ögonen öppna länge till och imorgon är det redan fredag och att få säga äntligen helg känns dock långt bort. Jobbar precis hela helgen och på söndag jobbar jag natt och åker till Enköping direkt efter jobbet.. Hoppas att den vistelsen blir trevligare än den förra (: Men, man ska aldrig hoppas för mycket, haha.


-
Förlåt att jag skryter,
men jag kan inte låta bli att vara glad (och stolt!) över att jag snart har gått ner nästan tio kilo på två månader (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0