För mycket CK gör mig sprallig!

SKÄRPNING NU!
Tänk inte för långt fram, ta en dag i taget. Längta men isåfall till det som finns här, till de positiva! Som att få sitta ute på altan hela nätterna och dricka gott med grillen igång med alla härliga människor!
Framsteg ..
Sagt upp mitt elabbonemang
√ Adressändrat från Fjärdhundragatan
Slå på en tvättmaskin.
√ Kolla över mitt sparande & se hur mycket jag kan lägga undan varje månad.
trodde väl aldrig att kan kunde bli så glad över att kolla över ens konton ..
√ Sortera kläder som inte blivit använda & ta med till Enköping.
√ Hänga in resten av kläderna i garderoben.


dags att kolla lönespec och konton (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0