Förbannad är bara förnamnet.

Åkte hela vägen hem till Enköping igår enbart för den här skit rättegången som skulle vara idag, som visade sig igår kväll vara inställd utan att jag fått veta något. Var hemma hos en tjejkompis som messade med sin vän, som sa att den var inställd och jag ringde sen i min tur runt och hörde mig för och fick höra att det stämde. Arg som ett bi över att jag inte fått veta något, inget mail, brev eller samtal. Starkt jobbat (Y)

ringde imorse för att bekräfta allt med tingsrätten och fick ett nytt datum, om en vecka. Vilket betyder att jag måste åka hem imorgon så jag kan jobba min dag jag annars tog ledigt ifrån så jag kan åka tillbaka till enköping på söndag kväll. Och sen ska jag på dop den 12 februari, blir less bara jag tänker tanken på allt åkande, för så jävla kul är det inte att åka..


ikväll ska jag iallafall tattuera mig, något positiva i det hela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0