Honeeeeeeeeeey, im hooooomeeee!

Mötte upp sambon i stan, för att sen ta oss ner till slussen. Med två hundra kassar och det dubbla väskor tog vi oss på båten och där uppdaterade vi varandra glatt om det lilla som hänt under hemma vistelsen. Blev storstädning här hemma direkt när vi kom hem, så nu är det rent och fint, samt att vi har ett fullt kylskåp ♥

Zandra kom förbi och vi tog en standard öl på seglarn, innan det blev hemgång för tidig uppgång. Själv kunde jag inte sova, la mig ner men bara kände hur hela jag börja gunga. Andra gången i mitt liv det blir såhär. Gick upp o satte mig här och hela jag gungar fram och tillbaka som en skadad idiot. Och självklart kan jag inte låta bli att skratta för mig själv heller, lame man är!


-
Älskar Enköpings folket,
dom får mig att skratta dagarna in i ända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0