I adore you, not for what you are but for what i am when i am with you.

För första gången på ett x antal dagar mår jag relativt bra, orkar ta mig utanför dörren bland annat :) haha. Så idag vid fyra gick jag och sambon ner och handlade, sen mötte vi upp zandra för middag på wärdshuset, mumma! Vidare till ullis för lite mys då hon faktiskt lämnar ön på måndag, all lycka till henne dock! Avskedsöl på söndag är spikat! på måndag blir det enköping förresten, känns super skönt. måndag kväll är jag bjuden på middag, vilket lyx! Ska även tjata till mig att vi ska på bio, var hundra år sen! :)


imorgon ska löpbandet få ett besök, dock blir det nog inte att löpa i tvåhundra utan mer en "promenad" och rensa tankarna lite om jag orkar inte sover bort hela min lediga dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0