Jag är förvirrad!

Försöker få ur saker och ting ur vissa samtal utan framgång. I början pratade jag med mamma och pappa varje dag, det var liksom min dagliga dos av enköping och hemkänsla. Vi alla märkte att de började gå längre tid mellan samtalen, jag hade liksom fullt upp här och behövde längre inte det. Nu, börjar samtalen bli oftare igen, vad innebär det? Hoppas verkligen inte att det är som jag tror, de vore förjävligt..


Saknar, inte saknar? Vill ha, vill inte ha? Vänner, inte vänner? Längtar tillbaka till gamla vänner, eller gör jag det inte? Stanna här eller inte stanna?
Vad gör man när man inte vet?


Dags att hoppa i säng, ögonen svider som fan då jag åkt på ögoninflamation av allt! Lyckat Ida Karlsson! Så inte nog med det, efter jag vaknade från min eftermiddagslur var febern och huvudvärken tillbaka, lika så halsont och öronvärk! Kanske var sämsta tänkbara att träna idag ändå .. Tur att man är ledig imorgon, kunde inte vara mer passande. Dock ska jag till jobbet vid sju, då är det filmvisning för personalen som gäller!

Kommentarer
Postat av: Malin Lindberg



Även om vi inte hörs nästan alls längre, så vill jag att du ska veta att jag vill att du tar hand om dig!! Jag bryr mig om dig nu och alltid <3



2011-01-16 @ 02:22:16
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0