Jag skrattar idag!

i skrivande stund sitter jag och garvar röven av mig då emilia pratar i telefon med sin mamma, på finska, jag dör vad kul det låter! Mitt mumintroll

idag har jag haft (har fortfarande) en sån super bra dag, allt har flytit på och stämningen har trotts omständigheter varit på topp, skrattar och bara haft de så bra. Känns som att ingenting skulle kunna förstöra mitt humör, allt känns bara så bra just nu och jag är mer nöjd med livet än någonsin. Önskar att varje dag på jobbet vore som denna dag.

Duschen kallar, ska även försöka slänga i mig något att äta för att sen göra sig iordning för en öl på seglarn tillsammans med zandra & emilia, tror att henrik och dom också skulle följa med :) ytterst trevligt såhär en torsdags kväll, men löning är alltid löning (;



HÖÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0