Man ska vara med dom som ger energi, inte med dom som tar den av dig.

Började året med att vara hängig och opigg, känns sådär.
Men om några dagar får jag träffa någon jag tycker om som i sin tur ger en ny energi :) jag behöver det.
Det är allt för lätt att gräva ner sig i tankar och grubla alldeles för mycket, då man har den tiden här. Tur att jag har mina sambos som snappar upp det snabbt och får en på andra tankar och bara gör en glad. Som bara vill att man ska vara glad! :) som i lördagsnatt när jag låg i soffan och vi fick sällskap av Johan och Putte. De bara skrattade när gaby och emilia myste ner sig tillsammans med mig i minsta soffan, men så är vi - mysiga. Och det är sån vänskap som blir så stor.


Nu ligger jag på soffan och är allmänt trött, skulle gymmat efter jobbet men när det var smetat med folk skippade jag det, en annan dag får det bli :) Magen kurrar och jag får samtal om att jag är bjuden på middag, vilket lyx! Över till zandra & ullis på tacos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0