Never give up on something you can't go a day without thinking about.

Bytt pass med Sabina idag, så jag får vara hemma och blir frisk någongång. Imorgon är jag ledig och egentligen onsdag också men var dum nog att ta en annans pass. Hursom helst, trotts att jag ligger halv deckad på soffan har jag gjort lite nytta och egentligen borde jag ta tag i fler saker, men de får bli senare ..

Sagt upp mitt elabbonemang
√ Adressändrat från Fjärdhundragatan
Slå på en tvättmaskin.
- Kolla över mitt sparande & se hur mycket jag kan lägga undan varje månad.
- Sortera kläder som inte blivit använda & ta med till Enköping.
- Hänga in resten av kläderna i garderoben.


Jag saknar dig och hela jag vill hem till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0