I can't lie, i miss you much.

Nu kan man verkligen säga att jag inte bor i Enköping längre, jag har inget hem kvar här. Och även fast jag varit hemma nu 6 dagar, så har jag bara sovit i lägenheten en natt. Så vad ska jag med en egen lägenhet till? :) trodde jag skulle sova min sista natt någonsin i lägenheten, men där kom han som en räddare på sin vita häst. (Då jag igår märkte undliga saker i lägenheten som gjorde att jag absolut inte kunde sova..) Och se hur mycket mysigare det blev.


två veckor

Kommentarer
Postat av: Wanheden o Sickan

Tur att någon räddas :)

2011-01-13 @ 00:00:11
Postat av: Emelie Möhlenberg

det var det verkligen!

2011-01-13 @ 13:12:36
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0