Välkommen 2011 - förra året la ribban högt, men jag hoppas att du slår det med hästlängder.

När jag var hemma vid jul, satt pappa och jag vid köksbordet och grävde i djupa tankar och kom faktiskt fram till en del saker, bland annat vad som hänt under årets gång i mitt liv och jag tänkte vara lite skoj och berätta vad de bästa kan vara ..

Jag har flyttat hemifrån och hunnit flyttat till en ny lägenhet. Jag har tagit körkort. Tog steget och sa upp mig - vilket var som den största sten som släppts från mina axlar. Fick ett nytt jobb så jag tog mitt pic&pack och lämnade Enköping vilket är det bästa jag gjort. Kommit över min största sorg i livet. Blivit förälskad. Lämnat hemska människor bakom mig. Insett vad som betyder något, på riktigt. Spenderat sena sommarkvällar på terassen & Fernandos. Fått nya helt underbara vänner. Upptäckte onepiece och blev kär direkt! Tror heller aldrig att jag skrattat så mycket som jag gjort december månad :) Trots att under årets gång har det varit många bråk, folk som låtit vänskaper gått i kras för de hellre tror på rykten, fylletjafs, svek från både andras och min sida, skitsnack och andra misstag så har det ändå varit ett topp 5 år (:



Kanske var 2010 mitt år ..
Men det betyder inte att 2011 inte blir de (; Nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0