Vad är mysigare än att dra på sig sin One Piece Jump In och gosa ner sig i soffan?


Sitter i soffan i världens bästa one piece och glor på film tillsammans med emilia och henrik, alkohol finns även tillgängligt, såklart. Vi har suttit och smidigt hemska planer och skrattat hejdlöst, vilka onda människor vi är :)

Börjar känna mig lite piggare också, men långt ifrån frisk. Känner att jag behöver lite kärlek hemifrån och närhet ♥ och bara tanken av att det kommer dröja gör mig tokig. Blöh, finns tusen saker jag skulle vilja få ur mig, till någon som lyssnar och faktiskt förstår istället får jag hålla så mycket inom mig och ibland blir det på tok för tungt, men vad ska man göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0