Varför fortsätta leta efter en blivande man, när man redan har den bästa?

De enda som alltid finns där, som aldrig skulle dömma mig eller få mig att skämmas. De jag kan berätta allt för och som låter mig vara arg tills jag exploderar eller ledsen tills jag drunknar i tårar, men som ändå tröstar mig. De som vet allt om mig och som alltid kommer få veta det som väntar. Mina föräldrar är något jag inte skulle byta bort mot något i världen, världens bästa.

Och hur varm blir man inte av att läsa det här, från min stenhårda och tuffa pappa?
Jag älskar och saknar dig!


Kommentarer
Postat av: mamma

Dina föräldrar har oxå världens underbaraste unge.. <3

Många samtal, svåra samtal, pepping, skratt, tårar, ilska, kärlek... Men älskar när du har modet att visa alla känslorna..

Love U

2011-01-23 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0